တေကာင္ျကြက္ ႏွစ္မ်က္ႏွာ(2)

တေကာင္ႂကြက္၊ႏွစ္မ်က္ႏွာ(2)
*************************
"အို႔ ေမာင္  အာ့၊မလုပ္နဲ႔ ေမာင္"
က်ေနာ္ခင္ၿငိမ္းေျပာစကားနားမေထာင္ပါဘူး
လုပ္စရာရွိတာဆက္လုပ္တယ္။စိတ္ကလည္းထန္ေနတာ့မို႔ခင္ၿငိမ္းရဲ႕အဖုတ္ကိုဖိၿပီးနမ္းလိုက္တယ္
ခင္ၿငိမ္းအရမ္းလန္႔သြားတယ္။ထင္မထားတဲ့ေမာင့္ရဲ႕အျပဳအမူေၾကာင့္ေလ။အဖုတ္ထဲတိုး
ဝင္လာတဲ့ေမာင့္ရဲ႕လၽွာႀကီးေၾကာင့္တခ်က္တြန္႔ကာတားျမစ္လိုက္ေပမယ့္ေမာင္ကဆက္ၿပီး
ယက္ေနတာေၾကာင့္ေမာင့္ဆံပင္ကိုကိုင္ၿပီး
"ေမာင္အဲဒီလိုမလုပ္ပါႏွင့္ေမာင္ရယ္"
"ခင္ၿငိမ္းရရ္ေမာင့္ကိုခြင့္ျပဳပါကြယ္"
"မရဘူးေမာင္ဖုန္းကံေတြနိမ့္မယ္ေလ"
"ခင္ၿငိမ္းရယ္ ေမာင္ခင္ၿငိမ္းဟာေလးမွဒီလိုမလုပ္ေပးရင္ခင္ၿငိမ္းလုပ္ေပးတာေမာင္ခံစားရေတာ့မလဲ"
:မလုပ္ႏွင့္ေတာ့ေလေမာင္ ၊ေမာင္လုပ္ေစခ်င္
ရင္ခင္ၿငိမ္းလုပ္ေပးပါ့မယ္"
"တကယ္လားခင္ၿငိမ္း"
"တကယ္ပါေမာင္"
"အရမ္းခ်စ္တာပဲခင္ၿငိမ္းရယ္"
"ခင္ၿငိမ္းလည္းေမာင့္ကိုခ်စ္လို႔အရဲစြန္႔လုပ္
ေပးတာပါ"
ခင္ၿငိမ္းအေပၚတက္ၿပီးက်ေနာ္ခင္ၿငိမ္းႏႈတ္ခမ္းကိုနမ္းလိုက္တယ္."
"ႁပြတ္"
ခင္ၿငိမ္းလည္းျပန္နမ္းလိုက္တယ္။ေမာင့္ကိုခင္ၿငိမ္းအဖုတ္မယက္ေစခ်င္ဘူး။ေမာင္တစ္
ေယာက္ဖုန္းကံနိမ့္မွာမလိုလားဘူးေလ
က်ေနာ္လည္းခင္ၿငိမ္းကိုနမ္းၿပီးေတာ့
"ခင္ၿငိမ္း ေမာင့္ဟာနမ္းေပးပါလား"
"နမ္းေပးပါ့မယ္ေမာင္"
က်ေနာ္ပက္လက္လွန္အိပ္လိုက္တယ္။ခင္ၿငိမ္းလည္းက်ေနာ့ေဘးထထိုင္ၿပီးက်ေနာ့္လီးကိုကိုင္ကာနမ္းၾကည္ြၿပီးမွစငုံလိုက္တယ္။
"ႁပြတ္  ႁပြတ္"
"အာ့ အိုးး အရမ္းေကာင္းတယ္ခင္ၿငိမ္းရယ္"
ခင္ၿငိမ္းကိုဒီလိုပဲေျပာရမွာပဲတကယ္ကအဲဒီေလာက္မေကာင္းဘူး၊ခင္ၿငိမ္းက လီးကိုစုပ္ရံုပဲစုပ္တတ္တယ္။
"အင္းအင္းးးဟင္းးးးရွီး" းခင္ၿငိမ္းေမာင္ကအရမ္းေကာင္းတယ္ဆို လို႔ႀကိဳးစားၿပီးစုပ္ေနရတာ။။ေမာင့္လီးကဟိုတေန႔ကႏွင့္လုံဎဝမတူဘူး၊လီးကအရမ္းႀကီးလာသလိုပိုလည္းရွည္တယ္။ကိုယ့္အဖုတ္
ေတာင္ခံႏိုင္မလားေတြးမိတယ္။ေတြးရင္းႏွင့္ပိပိထဲကအရည္စီးထြက္တယ္။
ခင္ၿငိမ္းရဲ႕အာေငြ႕ႏွင့္လၽွာရဲ႕စုပ္အားေၾကာင္ြ
့က်ေနာ့္လီးကမတရားေတာင္လာတယ္။
အေၾကာေတြပ်ိဳင္းပ်ိဳင္းထေနတာ။က်ေနာ္ခင္ၿငိမ္းေခါင္းကိုအသာေလးကိုင္ၿပီးလီးကိုေရွ႕တိုးေနာက္ဆုတ္လုပ္လိုက္တယ္။
ခသ္ၿငိမ္းလုပ္ေပးတာႏွင့္အားမရပါဘူး။ေနာက္မွတေျဖးေျဖးသင္ေပးရမွာပါ။လီးလည္းအဆမတန္ေတာင္ေနပါၿပီ။ခင္ၿငိမ္းေစာာက္ဖုတ္ကိုလက္ႏွင့္ႏွိုက္လိုက္တယ္။စိုရႊဲေနတယ့္အဖုတ္ကိုေတြ႕ၿပီးလိုးရန္ဆုံးျဖတ္ကာ
"ခင္ၿငိမ္းေမာင္လိုးေတာ့မယ္"
"ဟြန္း ေမာင္ေႏွာ္အေျပာပက္စက္တယ္"
"ဟီး ခင္ၿငိမ္းကလဲကြာေမာင္လိုးခ်င္အားႀကီးၿပီး
ေျပာမိတာပါ"
"အင္းပါ ေမာင္"
ခင္ၿငိမ္းကက်ေနာ္လိုးဖို႔ရာအိပ္လိုက္ၿပီးေပါင္ကားေပးတယ္။က်ေနာ္လည္းခင္ၿငိမ္းေပါင္
ၾကားဒူးေထာက္ကာလီးကိုေစာက္ဖုတ္ဝေတ့
ၿပီးလိုးလိုက္တယ္
"ဗ်ိ ဗ်ိ ျဗစ္  ျဗစ္   "
"အာ့ေမာင္ေျဖးေျဖးကြာေအာင့္တယ္"
အဖုတ္ဝကအရမ္းကိုက်ဥ္းတယ္။က်ေနာ္လီးမဆံ့မျပဲတိုးဝင္သြားတဲ့အတြက္ခင္ၿငိမ္းလန္႔ဖ်န္႔ကာတားလိုက္တာပါ"
က်ေနာ္ဆက္ၿပီးမသြင္းေသးဘဲခင္ၿငိမ္းႏို႔ကို
တႁပြတ္ႁပြတ္ျမည္ေအာင္ကုန္းစို႔ကာခင္ျင္ိမ္းရဲ႕စိုးရိမ္စိတ္ကိုေလၽွာ့ခ်လိုက္တယ္။
ခင္ၿငိမ္းလည္းေမာင့္ကိုတားမရဘူးဆိုတာသိတယ္ေလ။လီးႀကီးကခင္ၿငိမ္းအဖုတ္ထဲတိုးဝင္ေနတယ္။ခင္ၿငိမ္းအဖုတ္ကအတြင္းသားေတြလည္းလႈပ္ေနၿပီးေမာင့္လီးကိုေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ညႇစ္မိေနတယ္။
ေမာင္ကဆက္မသြင္းေသးပဲႏို႔ေတြကိုတႁပြတ္
ႁပြတ္စို႔ေနျပန္ၿပီ။နာက်င္မႈ႔ေတြသက္သာလာၿပီးေမာင့္ရဲ႕လီးကိုညႇစ္ေနတာကိုေျဖေလ်ာ့မိ
တယ္။ေဝဒနာထက္ကာမအရသာထူးကိုေတြ႕လာရတဲ့အတြက္အလိုလိုညည္းမိတယ္။
ခင္ၿငိမ္းဖီလ္းလင္ျပန္ရၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္တဝက္တပ်က္ဝင္ေနတဲ့လီးကိုေျဖးညင္းစြာထိုးသြင္းလိုက္တယ္။
"ဗ်စ္  ဗ်စ္  ေဖာက္  "
"အာ့ အိုး    ေမာင္"
က်ေနာ္သိၿပီေလ ခင္ၿငိမ္းရဲ႕အပ်ိဳေမွးကိုက်ေနာ့္လီးကထိုးခြဲခဲ့ၿပီ
ခင္ၿငိမ္းနာသြားမွန္းလဲသိတယ္။ဒီေတာ့ဆက္မလိုးပဲရပ္ကာႏို႔ကိုဆက္စို႔ေပးလိုက္တယ္
"ေမာင္ရယ္အရမ္းနာတယ္"
"ခနဆိုသက္သာသြားမွာပါ"
က်ေနာ္ႏို႔ကိုတႁပြတ္ႁပြတ္စို႔လိုက္တယ္။ခင္ၿငိမ္းသက္သာေလာက္ၿပီဆိုမွ
"ခင္ၿငိမ္းေမာင္ဆက္လုပ္မယ္ေႏွာ္"
"အင္းပါေမာင္"
က်ေနာ္ခါးမတ္လိုက္ကာခင္ၿငိမ္းခါးကိုလွမ္းဆြဲၿပီးတခ်က္ခ်င္းအဝင္အထြက္ကိုပုံမွန္ေလး
လုပ္လိုက္တယ္။လီးဒစ္ကခင္ၿငိမ္းအဖုတ္ကို
ပြတ္ဝင္ပြတ္ထြက္ႏွင့္ၾကပ္တည္းစြာဝင္ထြက္ေနတယ္။ေသြးစေသြးနေလးနည္းနည္းပဲလီးရည္ႏွင့္ေစာက္ဖုတ္ရည္ၾကားမွာေတြ႕ရတယ္။
ငါးမိနစ္ေလာက္ပဲလိုးရေသးတယ္။ခင္ၿငိမ္း
ညည္းတြားသံထြက္လာတယ္
"ဗ်စ္ ဘြတ္  ဖြတ္  ဖြတ္  ဘြတ္"
"အင္းဟင္းးးဟင္းးအင္းးး"
"ဘြတ္ ဖြတ္ ဖန္းးဖန္းးးဖန္းးး"
"အာ့! အင့္ !အင္းဟင္းးးေမာင္ရယ္"
ခင္ၿငိမ္းညည္းတြားသံႏွင့္အတူ အဖုတ္ထဲက
ညႇစ္လာတယ္။ခင္ၿငိအယမ္းၿပီးေတာ့မယ္ဆိုတာက်ေနာ္သိလုိက္တယ္။က်ေနာ္လည္းၿပီးခ်င္ေနၿပီေလ။ဒီေတာ့လိုးတဲ့အရွိန္ထပ္ျမႇင့္ကာ
ေဆာင့္လိုက္တယ္
"ဘြတ္! ဖြတ္! ဘြတ္ ဖန္းးဖန္းးဖန္းး"
"အာ့! အီးးရွီးးရွီးးးးအာ့ အင္းဟင္းးအားရွီးးး"
ညည္းတြားသံပိုဆူလာၿပီးခင္ၿငိမ္းပိပိထဲကညႇစ္အားေလ်ာ့ကာၿငိမ္က်သြားေတာ့တယ္။က်ေနာ္လည္းမာန္တင္းၿပီးဆက္လိုးလိုက္တယ္။အခ်က္ႏွစ္ရာခန္႔ေဆာင့္ၿပီးေတာ့က်ေနာ္လည္းသုတ္ေတြပန္းထြက္သြားေတာ့တယ္
"ခင္ၿငိမ္းေကာင္းလား"
"ဟြန္းဘာေတြလာေမးေနတာလဲ"
"ေကာင္းလားလို႔"
"မသိဘူး  နာေနတာပဲ"
"ဟားးးးး"
က်ေနာ္ကခင္ၿငိမ္းပါးျပင္ကိုနမ္းလိုက္ၿပီးရယ္လိုက္ရာ
"ဟြန္းသူကေတာ့ရယ္ေနႏိုင္တယ္၊ဒီမွာေတာ့
က်ိန္းစပ္ေနၿပီ"
"ခနေနသက္သာသြားမွာပါ"
ထိုညကတစ္ခ်ီပဲဆြဲလိုက္တယ္။ခင္ၿငိမ္းအရမ္းနာက်င္ၿပီးေၾကာက္သြားမွာစိုးလို႔ပါ။
ဒီလိုႏွင့္ခင္ၿငိမ္းႏွင့္က်ေနာ္ေျခာက္လေလာက္ရည္းစားျဖစ္တယ္။တနဂၤေႏြေန႔တိုင္းလုပ္ျဖစ္တယ္။ခင္ၿငိမ္းကိုလိင္ဆက္ဆံရာမွာမရွက္ဖို႔
သင္ေပးရင္းအဖုတ္ယက္ကိုခြင့္ျပဳေစတယ္။
တေျဖးေျဖးႏွင့္ခင္ၿငိမ္းလီးစုပ္ကြ်မ္းက်င္လာယုံမကဖင္ပါလိုးခံတတ္လာတယ္။ေနာက္ေတာ့က်ေနာ္တို႔လက္ထက္ျဖစ္တယ္။လက္ထပ္ၿပီးေလးလေလာက္မွာခင္ၿငိမ္းကိုယ္ဝန္ရလာတယ္။က်ေနာ္လည္းလက္ထပ္ၿပီးေတာ့CEOကို
အလုပ္ကထြက္ခြင့္ေတာင္းတဲ့အခါ။CEO က
ခြင့္မျပဳဘူး။ဥကၠဌႏွင့္တိုင္ပင္ၿပီး လုပ္ငန္းခြဲ
တစ္ခုကိုအျပတ္ေပးတယ္။ႀကိဳတင္ေငြပါထုတ္ေပးတဲ့အတြက္က်ေနာ့္လုပ္ငန္းကိုကိုယ္တိုင္ဦးေဆာင္ရတယ္။လုပ္ငန္းကေအာင္ျမင္တယ္။လုပ္ငန္းအပ္ႏွံတဲ့အခါမွာေတာ့CEOက
"ကိုေဇာ္မင္းစာေမးပြဲေအာင္တယ္"
"ဗ်ာ ဘာစာေမးပြဲလဲဆရာ"
"အခုေပးတဲ့လုပ္ငန္းကငါတို႔ကမင္းကိုေပးတဲ့ေငြကနည္းတယ္ရႈံးရင္ထပ္ေပးဖို႔စီစဥ္ထား
တယ္"
"ရပါတယ္ဆရာက်ေနာ္ျမတ္ပါတယ္"
"ေအး ဟုတ္တယ္ဥကၠဌကမင္းအတြကိဆု
ေၾကးလို႔သေဘာထားၿပီးေပးလိုက္တယ္"
"ဗ်ာ ဆရာ ရပါတယ္ဆရာမေပးပါႏွင့္"
"မင္းရဲ႕သမီးေလးအတြက္ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ေပးတယ္လို႔လို႔သေဘာထားလိုက္"
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဆရာ"
ဆုေၾကးေငြသိန္းႏွစ္ရာထပ္ေပးတယ္။
က်ေနာ္သမီးေလးလူ႔ေလာကထဲေရာက္လာတာမဂၤလာႏွင့္အတူေရာက္လာတယ္။ ကုမၸ
ဏီအလုပ္အျပင္ အျပင္ကအလုပ္ေတြလက္ခံ
ရရွိတယ္။လုံးဝနားခ်ိန္မရွိဘူးေပါ့။ဒါေပမယ့္
က်ေနာ္ေပ်ာ္တယ္။ေနစရာလုံးခ်င္းအိမ္အျပင္ကားလည္းဝယ္လိုက္ၿပီ။ခင္ၿငိမ္းကလည္း
က်ေနာ့္အေပၚအရမ္းေကာင္းရွာတယ္။စီးတဲ့ေရဆယ္တဲ့ကန္သင္းအျပင္က်ေနာ္ရဲ႕စာရင္းစယားေတြအားလုံးက်ေနာ္စိတ္ခ်ရေအာင္လုပ္ေပးတယ္။ဒါကစီးပြားေရး။အိမ္ေထာင္ေရးမွာ
ေတာ့က်ေနာ့စိတ္တိုင္းက်ေဆာင္ရြက္ေပးပါတယ္။က်ေနာ္လည္းဆက္ႀကိဳးစားတယ္။ဒီလိိုႏွင့္ေနာင္ထပ္ေလးႏွစ္အၾကာမွာခင္ၿငိမ္းကိုယ္ဝန္ထပ္ေဆာင္ရတယ္။က်ေနာ္ေၾကာင့္ပါပဲ
သမီးေလးအတြက္အေဖာ္ရေအာင္ေနာက္တစ္ေယာက္ေမြးေပးဖို႔ေတာင္းဆိုတာပါ။က်ေနာ္ကိုတစ္ေယာက္တည္းေမြးခဲ့တယ္။ေဖေဖႏွင့္ေမေမဆုံးေတာ့က်ေနာ္ကတစ္ေကာင္ႂကြက္ဘဝေလ။အားေပးကူညီသူမရွိဘူး၊ဒီေတာ့ဒီဒဏ္ကိုက်ေနာ့သမီးေလးမခံစားေစခ်င္လို႔ပါ။ သားေလးႏွစ္ႏွစ္အရြယ္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ခင္ၿငိမ္းတစ္ေယာက္ေမာေနတတ္တယ္။
လိင္ကိစၥလုံးဝစိတ္မပါေတာ့ဘူး။
"ေမာတယ္ေမာင္ရယ္၊ခင္ၿငိမ္းမခံႏိုင္လို႔ပါ"
က်ေနာ္လည္းစိတ္ေလၽွာ့ၿပီးလက္သမားလုပ္ရျပန္တယ္။သူေနေကာင္းတဲ့အခါမွာစုပ္ေပးတတ္တယ္။လိုးရင္အဆင္မေျပဘူး
တေျဖးေျဖးႏွင့္ခင္ၿငိမ္းႏွလုံးေအာင့္လာတယ္။
ေျခဆစ္လက္ဆစ္ေတြေယာင္လာလို႔က်ေနာ္ခင္ၿငိမ္းကိုေဆးစစ္တယ္။ခင္ၿငိမ္းႏွလုံးေရာဂါ
ရေနၿပီေလ။က်ေနာ္အစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားၿပီးေဆးကုတယ္။ခင္ၿငိမ္းေရာဂါကမေပ်ာက္ေတာ့ဘူးနာတာရွည္လိုျဖစ္ေနၿပီ။ခင္ၿငိမ္းကိုေဆးကုရင္းသုံႏွစ္ေလာက္ၾကာတယ္။အလုပ္က
တဖက္လုပ္ရင္းစိတ္ေလလာတယ္။က်ေတာ္
သာယာမႈ့ေနာက္ကိုလိုက္ရင္းႏွင့္စိတ္ေျဖတယ္
အျပာကားၾကည့္တယ္လက္နဲ႔ေျဖတယ္။ဒါေပမယ့္လိုအပ္တဲ့စိဆနၵေတြမျပည့္ဘူး။ခင္ၿငိမ္းႏွင့္က်ေနာ္အတူမအိပ္ျဖစ္ဘူး။အိပ္ရင္လည္းစိတ္ပါတဲ့အခ်ိန္လုပ္ခ်င္တယ္။လုပ္လို႔မရတဲ့အေျခအေနမို႔က်ေနာ့္စိတ္ကိုတင္းေနရတယ္။ဒီလိုႏွင့္က်ေနာ္အင္တာနက္မွာာsexလိုင္းေတြ
ရွာၿပီးၾကည့္တယ္။အေကာင့္သစ္ဖြင့္ၿပီးၾကည့္တယ္။ၾကည့္ရုံႏွင့္အားမရဘူး၊လုပ္ခ်င္လာတယ္။တေန႔ေတာ့  မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ႏွင္ြအမွတ္မထင္ဆုံမိ
ရင္း သတိထားမိတယ္။အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့မိန္းခေလးပါ။ရုပ္ကေလးကေႂကြရုပ္လိုက်ေနာ္ထက္အသက္ကဆယ္ႏွစ္ေလာက္ငယ္တယ္။သူကဆူပါမတ္ကက္မွာေစ်းေရာင္းတယ္။
ဝန္ထမ္းေပါ့ဗ်ာ။ေစ်းသြားဝယ္ရင္းရင္နီးလာတယ္။တေျဖးေျဖးႏွင့္အမည္ကိုသိလာတယ္။
ရုပ္ကေလးလွသေလာက္စြာတယ္။ရည္းစားမ်ားတယ္။သူ႔အမည္သိေတာ့က်ေနာ္  fbကေန
က်ေနာ္သူ႔အမည္ရွာရင္း လွမ္းadd တယ္။သူကလည္းfriendအျဖစ္လက္ခံတယ္
Cbမွာစကားေလးဘာေလးေျပာရင္းကပိုၿပီးရင္းနီးလာေတာ့တယ္။သူ႔အမည္ကေတာ့
ခ်မ္းေျမ့ေမတဲ့။

Comments

Popular posts from this blog

အေမွာင္စိတ္

ဘဝလည္းဆုံးအခ်စ္လည္းတုံး တယ္ (2)

ဘဝလည္းဆုံး အခ်စ္လည္းတုံး (1)